Üye Girişi

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Kişisel verileriniz, Kvkk Metni kapsamında işlenmektedir. “Kayıt Ol” butonuna basarak Üyelik Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Hizmet Sözleşmesi

I- ÖDEMELER
A)Kayıt anında rezervasyon bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin gezinin başlamasından en geç 15 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, bedelin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. 
B)İndirimli hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür.
C)Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin, hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı I/A maddesi ile aynıdır.
 
II- İPTAL-DEVİR
1) Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ve tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal veya tehir edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur. 
2) A)Tüketici, hizmetin başlamasına 15 gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. 
B)Tüketici, hizmetin başlamasından 15-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35' ini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. 
C)İndirimli hizmetin iptal/devri halinde tüketici, hizmet başlangıcından tam 7 gün öncesine kadar hizmet bedelinin %35’ini, 7 günden sonra ise hizmet bedelinin tamamını Acente ’ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder.
D)Gemi turları iptal ve iade işlemlerinde seyahat edilen gemi firmasının iptal ve iade şartları geçerlidir. Buna göre; Gemi seyahatlerinde rezervasyon konfirmesini takiben, seyahate 77 güne kadar yapılan iptallerde; rezervasyon başı 100 Euro hizmet bedeli, 76 - 60 gün arası iptallerde rezervasyon tutarının % 25' i, 59 - 45 gün kala % 40 ' ı, 44 - 31 gün kala % 60 ' ı, 30 - 21 gün kala % 80 'i, 20 - 0 gün kala % 100 iptal cezası uygulanacaktır. Uçaklı paketlerde, kesilmiş olan uçak biletinin statüsüne göre hava yolu iptal şartları geçerli olacaktır. 
E)Tüketicinin, kendisi veya 1. derece akrabalarının 10 günlük mutat iştigaline engel olan rahatsızlıkları veya ölümlerini tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ile hizmetin başlamasından önce yazılı ibrazı, iptal/devir maddelerinin istisnasıdır.
3)Tüketici, hizmetin başlamasına tam 7 gün öncesine kadar acenteyi yazılı bildirim şartı ile turu istediği kişiye devredilebilir. Devralan, bakiye ve devir sebebiyle doğan tüm masraflardan devreden ile beraber sorumludur.
4)Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; acente tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılamaz.
5)Acente gerekli gördüğü durumlarda tüketiciye bildirmek kaydı ile ilan ettiği veya kayıt aldığı turları gezinin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı süre içinde, gezi kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerinin, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret aralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri kabul etmediğinde, rezervasyonu iptal, ödediği bedeli iade alma hakkına sahiptir.
6)Uçak ulaşımı iptal ve değişikliklerinde hava yolu koşulları geçerlidir. Promosyon biletlerde iptal ve değişiklik yapılmaz. Promosyon biletler otel rezervasyonu ile birlikte geçerlidir. Otel rezervasyon iptalinde toplam ödeme tutarından uçak biletinin tamamı tahsil edilir.
7)Misafirlerin, yurt içi uçuşlarında, uçuştan en az 1,5 saat önce, yurtdışı uçuşlarında ise uçuştan en az 1,5 saat önce hava alanında olmaları gerekmektedir. Yurt içi uçuşlarda kimlik, yurtdışı uçuşlarda pasaport ibrazı zorunludur (Bu belgeler üzerinde belirtilen isimlere göre işlem yapılır). Uçuşlarda Ehliyet kimlik yerine geçmemektedir.

 
III-GENEL HÜKÜMLER
1)Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracı ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu yasa ve teemmüllere uymakla mükelleftir.
2)Sağlayıcının ağır kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde, bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, acente tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok gezinin ulaşım bedeli kadar sorumludur.
3)Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dahil değildir. Talep edildiği takdirde vize işlemleri için acente misafirlerine başvuru işlemleri için ücreti dahilinde yardımcı olabilir. Acentenin aracı olduğu vize işlemlerinde muhattaplar direkt yolcu ve konsolosluk olduğundan, oluşabilecek problemlerden acente sorumlu değildir.
4)Acente, hizmetin başlamasından sonra meydana gelen mücbir hal, tüketicinin sorumlu olduğu hal ve 3.kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan haller dışındaki sebeplerden sorumludur. Acente sorumluluğu dahilindeki hallerde, tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dahil olmayan ve gezi esnasında tüketiciye verilen ek ve /veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetleri tüketici tarafından alınıp kullanılması, bedel iadesi ve tazminat hakkını ortadan kaldırır.
5)Tüketici, rehber, tesis, acente ve ulaşım aracı yetkililerinin satın alınan hizmetle bildirdiği kurallara uyacağını; 3.kişilerin can, mal ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve iade hakkının bulunmadığını kabul eder.
6)Tüketici, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde, turu terk ettiği Acente Yetkilisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılmaz ve hizmeti alıp kullanmış addolunur.
7)Tüketicinin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente ‘ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin iş birliği yapma ve özenli davranma borcudur.
8)Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler) de kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler) nin bu sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acentenin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler) ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için rücu hakkı saklıdır.
9)1618 SY. Yasanın 12. maddesi uyarınca; paket tur hizmeti satın aldığı takdirde paket turun eksik yada hiç verilmemesi halleri sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeli kadardır.
10)Kıbrıs konaklamalarında yasa gereği, anne yada babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterden onaylı muvafakat name belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.
11)Tüketici, sözleşme konusu hizmetin kendisine veya gösterdiği kişiye ifası için iş bu sözleşmenin geçerlilik kazanmasından itibaren (7) gün içinde acenteye yazılı bildirimle başvuru yaparak ve tur kayıt formu asıllarını acenteye ulaştırarak cayma hakkına sahiptir. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 10 gün içinde hizmet bedeli tüketiciye iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise, KDV ve sair yasal yükümlülükler iade edilmez.
12)Acentenin sözleşmeye kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasından TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.
13)Tüketici sözleşme konusu ürünün hizmetin nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile ifaya ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

HİZMETİ ALAN(LAR) ADINA DÜZENLENMİŞ OLAN BU SÖZLEŞMEYİ OKUYUP, ANLAYIP KABUL EDEREK BİRER NÜSHALARINI TESLİM ALDIM.
Tarih : ..... / ..../........

Müşteri Temsilcisi : 

Rezervasyon Sahibi : 

WhatsApp